tirsdag 22. februar 2011

Ny tvilling-toalettveske.

I høst sydde jeg en tvilling-toalettveske.
Tanken var da å utbedre den for å kunne
lage et mønster på den.
Nå er neste utgave ferdig. Litt forandringer har jeg gjort.
Denne er foret med voksduk og har lommer inni.
Tanken på å lage mønster ligger der enda.


Den kan brettes ut slik at
den er lettere å pakke i kofferten.
Den skal selvfølgelig bli med på Tromsø-turen.

Været her er fortsatt kaldt, med nydelig sol.
Det frister selvfølgelig til turer i skogen.
Det er kjempefin skareføre så det er lett å gå.

Et gammelt ensomt tre sto på en mye.

En gammel telefonstolpe med gamle hvite krus er fortsatt i bruk.

Trollsk steming i "Trollskogen".

Jeg ønsker dere alle en fortsatt god uke.
Jeg blir glad om du legger igjen
en kommentar på bloggen min.

                                         Astrid

8 kommentarer:

  1. Så fin toalettveske. Fine naturbilder, tekst av det poetiske slaget. Ha ei fin uke du også.

    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Fin og smart toalettmappe! Litt lettere å holde orden når det er to rom i en, tenker jeg. Ha en fin dag! :o)

    SvarSlett
  3. Kjempedigg denne toalettmappa du har laga!Smart!...og fremdeles vakkert i Romsdal ser jeg ;o)) Ha en strålende dag. Solveig

    SvarSlett
  4. Den toalettvesken var kjempesmart.Er gjo det siste ein pleier og presse ned i kofferten på toppen og dette var gjo genialt.

    SvarSlett
  5. Nydelig og smart , Astrid :o)
    Forstår at du gleder deg til Tromsø-reisen!
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Her var det mange fine ting, toalettmapper og truseposer, og ikke minst puter med bilder ;o)
    Tusen takk for fine tips ang symaskin, det ble di 2 maskinene jeg viste på bloggen min. Fikk en god pris og Husqvarna er ett merke di i rundt meg er kjent med. Nå venter jeg bare i spenning på å få testet di ut ;o)
    Legger meg til som følger her jeg, kanskje jeg får noen tips til ting å sy ;o)

    Ha en kjempe fin tur til tromsø!!

    Nita

    SvarSlett
  7. Artige og smarte disse toalettveskene dine Astrid! Stoffet har jeg sett før.... har igjen en bit jeg også :)Ha en knallfin helg ute på "øen". Her er det nedtelling til vinterferie og syromsaktivitet. Klem Trine

    SvarSlett
  8. Lika na toalettveska di Astrid. Den e kjempesmart. Kreativ e du. Skal vel sleppe ut mønsteret når du blir pensjonist for da har du ekstra inntekt. Du rekk å lage noen mønstre til da.

    SvarSlett