onsdag 27. april 2011

Jeg har fått en Award

Etter at jeg hadde dratt på påskeferie
fikk jeg en  AWARD
Det var hyggelig å komme tilbake til.
Jeg var en av de heldige hos Lappe-Grete.

Tusen takk Grete.


AWARD

Awarden skal gis videre til 5 blogger
som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

Reglene er slik:

1. Man må linke til den man fikk awarden fra
2. Man må sende awarden videre til 5 andre blogger
3. Man må svare på 5 spørsmål

De jeg sender den videre til er :
Det var vanskelig vanskelig å velge.

Ville egentlig gi til ALLE som har vært innom bloggen min.

Disse spørsmålene skal jeg svare på.

1.Hvorfor startet du å blogge?

Flere av mine quiltevenninner blogget.

2.Hvilke blogger følger du?

I hovedsak quilteblogger, men også andre hobbyblogger

3.Favorittfarge?

Grønt, brunt og orange.
I klær bruker jeg mest svart,
men kan godt bruke litt knallfarger også.

4.Favorittfilm(er)?

Ingen spesiell favorittfilm, men liker krim og kjærlighetsfilmer

5.Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

USA, kunne tenkt meg å besøke quiltemesser og gått i quiltebutikker.
Har en drøm om Italia også

Ønsker en fortsatt god uke til alle. Godt det er helg snart.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar