torsdag 10. november 2011

GULL-lue og litt til

Her i byen lever vi fortsatt
i en gull boble.
Det kommer vel til å toppe seg
neste helg. Da får MFK tildelt
GULL medaljene som seriemester 2011.
Tenk noe så stort. seriemester for første, men ikke siste
gang i fotballklubbens 100 årige historie.

Forberedelsene til kampen 20. november mot
Sarpsborg 08 er i gang.
Den første GULL luen er ferdig.
Må selvfølgelig strikke en til Gunn Marit som
kommer hjem fra Moss for å overvære kampen.

Drikkevarene er på plass.
En av byens storheter, ananasbrus har fått
GULL drakten på.

Til familiens minste, lillegutt på 2 mnd
har jeg strikket MFK genser i str. 1 år.
(til Randi Merete - dette sier du ikke noe om til Gerdis)
Den skal han få i velkommen til verden presang.
Jeg er gammeltante til han.
Hans mor og far er ivrige MFK supportere,
Faren komenterer forøvrig Molde sine hjemmekamper på P4.

Til JK - takk for kommentaren på forrige innlegg.

Gratulerer til Molde fotballklubb med serieGULLET.





8 kommentarer:

  1. Å herre pappaen kommer til å dåne :) Kjempegave det der altså!!! Skal ikke si noe jeg :)
    Kunne tenkt meg ei sånn lue med gull da til frøkna mi...liksom litt MFK fan ho å da sjø...
    Blir vel feiring i Molde neste helg..Både gull og bursdag...

    Randi

    SvarSlett
  2. Blei no fin ja. Snart ferdig med 1 gull lue i au. Har ei uke på meg. Må ha 4 stk

    SvarSlett
  3. Sånn lue skulle jeg ha strikka meg, jeg også! Det kan jo hende det blir kaldt på stadion :) Selv om vi selvfølgelig er varme om hjertet!

    SvarSlett
  4. Kjempefine ting, lenge leve gullrusen:)
    Trine

    SvarSlett
  5. Tøff lue, du har satt standarden nå. Spørs om det kommer ønske fra Bergen når han ser dette. Gullbrusen er i hus:))

    Klem

    SvarSlett
  6. Du leve i beste gullruse enda ;)

    Værsågod for kommetaren og her kommer det en nye en :P

    Hu som har kommentert hakket over e så travel at den gull lua kjæm væll itj fram før t sommer'n :P

    SvarSlett
  7. Fina tröjor!
    Midsommaren 2008 tillbringade KM och jag i Molde, motorcykelsemester. Drack då "Moldebrus".

    SvarSlett
  8. Kjempefin mfk genser. Vet du om det er mulig å få tak i oppskriften til denne på nett? Bor desverre ett stykke unna Molde, men skulle så gjerne ha strikket en!

    SvarSlett