onsdag 14. mars 2012

Nedtellingen har begynt til NQF sitt årsmøte

Årets store happening for oss quiltere står for døren.
Nemlig årsmøte i Norsk quilteforbund.
Årets møte går av stabelen i Bergen på Raddicon Blu.
Her blir det flotte utstillinger og mange fine butikker.
Har du ikke meldt deg på, men er i Bergen denne helgen
er oppfordringen:

Ta deg en tur innom.


Det jeg er mest spent på denne helgen er årets nyhet:
Forum for bloggere.
Håper jeg treffer mange av dere der.
Kikk etter kofferten min.


Denne helgen skal bare nytes.
Kikke på utstilling, forum for quiltelagsledere,
forum for bloggere, årsmøte, årsmøtemiddag,
og sist men ikke minst. Gå i butikker.
Får vel stilt litt av shoppinglysten min da.

Jeg gleder med utrolig mye. Regner med at det
blir like bra som det var i

Tromsø i fjor,
Brunstad året før, 
 Olavsgård i 2 år før det
på Hell i Nord Trøndelag før der igjen
i Molde i 2004 osv.
.

Til slutt en liten hilsen til lederen i NQF, Marit Sande Iversen og du leser
dette. Vi i Molde quiltelag er så stolte av deg.


Vi sees.

Hilsen medlem nr 7635.

7 kommentarer:

  1. Det nærmer seg og jeg gleder meg. Det blir sikkert supert. Var det ikke kjekt på Hell da??? (Eller Trondheim som dere romsdalinger sier, hallo, det er feil by og feil fylke). Har du pakket ferdig? Husk å få med deg ALT du skal ha med, hihi
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager. At jeg kunne glemme Hell da.
      Da er feilen rettet opp.

      Astrid

      Slett
  2. Så hyggelig;jeg bråbestemte meg på morgenen i dag! Gleder meg til mye og også forum for bloggere på lørdag :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint innlegg Astrid! Alle årsmøtene jeg har vært på, har vært kjempekjekke;) Det var veldig bra på Hell også;)Og jeg har store forventninger til helgen. Enig Astrid; Vi er heldige som har Marit i quiltelaget;) Hun og medarbeiderne gjør en flott jobb for alle quiltere i landet.

    SvarSlett
  4. God tur Astrid. E litt misunnelig.

    SvarSlett
  5. Det var 2 år på Ola sfære. Jeg va der med bobil 2 år på rad

    SvarSlett
  6. Vi sakkast nok!;o)

    Som debutant på årsmøte skjønar eg at det kjem til å bli eit kjekt og tettpakka program i helga;o)

    Solklem

    SvarSlett