mandag 29. oktober 2012

Av en 30 cm


Av en 30 cm har jeg sydd

disse 5 sminkepungene

Og av en annen 1 stor og 3 små.


Mønsteret fra det samme som på forrige innlegg
fra boken Quiltedrømmer av Tina Eckeroth og Hilde Lien.




Jeg har også sydd en enkel løper av disse restehjertene mine.


 

Når har vinteren kommet på besøk til oss.
I går var det en nydelig dag med sol.
Da ble det en tur rundt øya.
Bildene her er tatt i Sandvika, badeplassen vår.


Ønsker dere alle en fin uke,
og jeg takker alle som har vært innom bloggen min.

9 kommentarer:

  1. Tänk så mycket man kan sy av en liten tygbit! Toalettväskorna blir kanske fina julklappar? Löparen som Du visar oss med hjärtan på var så söt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Her har du flotte presanger! Eller kanskje skal du delta på julemesse? Fine var de ihvertfall. Ha en fin uke du og.

    SvarSlett
  3. Kjempefine sminkepunger. Det er jo en artig og lett ting å sy (når man får teket på glidelåsen vel å merke...). Her er det sypause, men jeg broderer eller stitcher, som det heter på moderne.

    SvarSlett
  4. Flotte sminkepunger. Kjekt å ha både til presang og messe, om du skal väre med på det före jul. Vi skal ha en stor julemesse i Öresundsquliterne, og jeg har så smått begynt å planlegge..
    Flotte bilder, fra verdens fineste område... :-)
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Sminkepungene er kjempesøte!

    SvarSlett
  6. Søte sminkepunger. Du har ikke ligget på latsida i helga du heller. Og snø har det kommet på øya!!!
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
  7. Så fine punger og nydelig løper :-)
    Og fin natur da..

    SvarSlett
  8. Det var en flott produksjon! Sitter her og synes synd på meg selv, er akkurat kommet fra tannlegen..kanskje jeg skulle sy litt mens bedøvelsen går ut:( klem fra fjellet

    SvarSlett
  9. Herlighet for en produksjon!! Kjempefine ting. Kanskje vi skal slå oss på litt matkunst til julemøtet, ja;)

    SvarSlett