mandag 14. november 2011

Jeg gir deg et hjerte - Give awey

Nå har jeg passert 10.000 besøk og vel så det på bloggen min.
Da er det på tide med en Give awey.
Hva påsser vel bedre enn å gi dere et hjerte.
Dette hjertet har jeg sydd til å henge på en dør eller vegg.
Har du lyst på det?



Reglene er enkle.

1 lodd for å kommentere dette innlegget.
1 lodd for å legge en link til dette på bloggen din.

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du har,
da er du sikker på at alle blir med i trekninga.
Om det ikke er sporbar kontakt/mail adresse
blir en ikke med i trekningen.


Trekning blir 30. november kl 20.00




25 kommentarer:

  1. hjertet var flott. Gratulerer med 10000 besøk. Helsing Jofrid

    SvarSlett
  2. Grattis med 10000 besøk...Slenger meg med på give away jeg vettu :)Linker og kommenterer :)

    Randi

    SvarSlett
  3. Flot hjerte - og juleaktuelt. Jeg snupper 1 lod.

    SvarSlett
  4. Ja takk, tar gjerne et hjerte jeg. To lodd til meg:)) Gratulerer med 10000 besøk:))

    SvarSlett
  5. Gratulerer Astrid! 2 lodd til meg:)
    Trine

    SvarSlett
  6. Hei
    Gratulerer med så mange besøkende,noe som eg forstår godt,er innom.
    Blir 2 lodd på meg!
    Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  7. Gratulerer med de første 10000! Jeg vil gjerne være med på denne koselige gi-bort'en med et lodd. Har ikke skjønt hvordan jeg legger link i min blogg med IPad.

    SvarSlett
  8. Så koselig hjerte! Jeg frister gjerne lykken med 2 lodd. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen på min blogg, du er flink til å følge med!

    SvarSlett
  9. Hei. Jeg henger meg på med ett lodd og ønsker deg samtidig velkommen som følger på min blogg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  10. Nydelig hjerte Astrid :O)
    2 lodd til meg.
    Hadde en SVART dag igår, men nå venter FINN.no på meg - halve atelieret står lagret hjemme og må ut.
    Så jeg kunne trenge et rødt hjerte som kvikker meg litt opp nå!!
    Stor klem, Anne:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med over 10000 besøkende!
    Så fint og koselig hjerte! Tar gjerne 2 lodd! :)
    Ha en fortsatt god kveld! :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Et kjempekoselig hjerte Astrid. Dette vil jeg gjerne vinne - 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  13. Hei! Først og fremst vil jeg gratulere med rundet 10.000 besøk på bloggen din. Jeg er en følger på bloggen din og synes du lager masse lekkert.
    Takker samtidig for hyggelig kommentar på mitt siste innlegg på min blogg, veldig hyggelig.
    Jeg håper at jeg er så heldig å vinne det flotte hjertet, 2 lodd på meg. Klem fra Elna

    SvarSlett
  14. Stilig hjert. Tar et lodd på det

    SvarSlett
  15. Nydelig rosehjerte fra rosenes by! Tar et lodd og blir med på spenninga!

    SvarSlett
  16. Hei, Jeg vil svært gjerne være med å feire jubileumet ditt - Gratulerer.
    Linker deg på bloggen min :o)

    SvarSlett
  17. Så fint hjerte, det ville jeg gjerne hatt. Så derfor tar jeg lodd :) Tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  18. Kjempefint hjerte søster!! Tar et lodd jeg

    Lita

    SvarSlett
  19. Å så nydelig hjerte.Kunne trengt et jeg;)Tar to lodd jeg;)

    SvarSlett
  20. Ett stilig hjerte du har sydd her, tenk at du vil gi det bort. Har bursdag den dagen du trekker gevinst. Kanskje det er min lykkedag. 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  21. Eg tek gjerne eit lodd på det flotte hjertet!

    Solklem

    SvarSlett
  22. Herlig hjerte :-)
    Tar to lodd.
    Ønsker deg en strålende dag.

    SvarSlett
  23. Bravo, il est si beau !
    Congrats, it's so nice !

    SvarSlett
  24. Hei hei!
    Tar 1 lodd da jeg ikke har blogg. Kjempefint hjerte!
    Quiltehilsen fra Ruth
    rintoer@online.no

    SvarSlett