søndag 26. januar 2014

What does the Fox Say?

Nå skal jeg endelig gi lyd fra meg igjen.
Det har vært temmelig stille fra meg på bloggfronten på en stund.
Nå skal jeg forsøke å være litt flittigere.

Jeg ha da gjort litt likevel. 

 I disse "What does the Fox Say" tidder har strikket revesokker til Ingeborg.
 Mønsteret er fra Hillesvåg, men jeg har strikket de i 
Sterk fra Du Store Alpakka. Deilig og mykt garn.
Anbefales.

Julen tilbrakte jeg i Moss med barn og barnebarn. 
 Jeg var så heldig at jeg fikk bli med på teater i romjulen.
På selveste Nasjonalteateret. Vi såg Ronja Røverdatter


Ingeborg, Magnus og mormor på teater.

 Imponerende. Første gang jeg inne i bygningen.

 Flott bygg

 Ingeborg spiller håndball på HK Rygge jenter 8, så 
det ble også noen håndballkamper i julen.
Flinke jenter.

Her har vi hatt en lettvindt vinter til nå. Bare noen millimeter snø.
Sol og kaldt. Slik skal det vist være en stund til.

Ønsker dere alle et fint og godt nytt blogg år.







9 kommentarer:

  1. Så bra at du er tibake igjen 😃herlige sokker.
    Trivelig å gjøre ting sammen i jula.

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Så bra at du er tibake igjen 😃herlige sokker.
    Trivelig å gjøre ting sammen i jula.

    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Har ikke sett denne revesokkvarianten før. De var skikkelig søte:)

    SvarSlett
  4. Artige sokker:) Fint at du fikk sett teateret fra innsida, et nydelig byggverk! synd vi bor så langt unna. Kos deg på øya:)

    SvarSlett
  5. Så tøffe sokker. Ser du har hatt det kjekt med familien i jula.
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
  6. Flotte sokker, jeg har strkket de jeg også....
    Var faktisk med barnbarn i nov. og så Ronja, flott forestilling.
    Trivelig at du er tlbake på bloggen. :-)
    Klem fra Skåne

    SvarSlett
  7. Hørtes som ei fin jul😀kjempekule sokker. Passer sikkert godt til alberts lue og skjerf😉

    SvarSlett
  8. For noen herlige sokker! Sterk er et av mine favorittgarn også. Det er faktisk sterkt og veldig holdbart i bruk.

    SvarSlett
  9. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett