søndag 4. mars 2012

På kurs med Andrè Wallenborg

       Da er en fantastisk kurshelg over.
            Nå har jeg en flott Wallenborg lommebok / veske.



Vi ble ferdig med alt.
Leybel'en er påsydd (logo på fronten), 
Sjampanje-hanken er på plass. (håndledds-hank)
Og froske-lommene er sydd.
Vi lærte oss mange spesial ord med Andrè.
Kjekt å kunne briljere med.


Innsiden med mange lommer.


Mange kortlommer og en myntlomme.
Det er lomme til mobil. 
Froske-lommen er lommen med brett

Lærevillige damer følger godt med på hva Andre sier.


Her er alle lommebøkene. 
Originalen ligger bakerst i midten.

Jeg vil takke Marit Sande Iversen for at
hun enda en gang fikk Andrè Wallenborg til Molde.
Og for all god mat og oppvartning. 
Ingen sak å gå på kurs når vi kommer til dekket bord, 
flotte kurslokaler i  Bekkevoll ungdomsskole.
Her var alt deg gamle jevnet med jorden, og 
bygd opp på nytt. 

Ønsker dere alle en god og fortreffelig uke.
Her skal våren nytes.

14 kommentarer:

  1. Wow, denne var lekker! :o)

    SvarSlett
  2. Ååå så fin den ble. Kjekt med inpirerende kurs. Regner med å få se den og presentert den på quiltemøte onsdag.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
  3. Så flott veske du har laget! Det må ha være spennende på kurset hans.Gøy at han reiser rund og inspirerer oss damene på kursene sine:-)

    SvarSlett
  4. Så flotte lommebøker dere har laget! Ei kurshelg med Andre er en skikkelig inspirasjon!

    SvarSlett
  5. So fin Astrid og i har sett den på nært hold.
    Vi har kosa oss heile helga.

    SvarSlett
  6. Skikkelig fine lommebøker. Andre er flink, og kurs er alltid kjekt. Jeg var på kurs med han på Skaret, og da sydde vi ei lita veske og ei mappe med plast utenpå.

    SvarSlett
  7. Det var en utrolig fin veske/pung du har sydd. Det er alltid så hyggelig med slike syhelger :-)
    Helgen i Seljord blir med mønster på en sminkepung, en veske og pungen jeg har blogget om. Det er alltid så hyggelig å komme seg litt ut blandt syglade damer .-))

    SvarSlett
  8. Så flott den er!!

    Eg skulle så gjerne gått på kurs med han, håpar vi klarer å lokke han til Florø snart....;o)

    God, kreativ veke til deg!

    Solklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Andre kommer når dere spør han. Han har kurs nesten hver helg. Han er opptatt for lang tid fremover. Det er bare å ta kontakt så legger han dere inn i planen sin.

      Astrid

      Slett
  9. Hei. Takk for koselig kommentar hos meg. Det er moro å se at det en legger ut faller i smak, og kanskje kan brukes av noen også! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  10. Lekker veske! Håper stadig å få med meg et kurs med Andre W. Kan du gi meg et hint når det er kurs på gang i Molde, uansett lærer. Til Molde kan jeg dra, bare jeg får meldt meg på i tide.

    SvarSlett
  11. Så fine vesker/lommebok dere har sydd. Ser ut til å ha värt et vellykket kurs.
    Forstår godt at dere er fornöyd.
    Ha en fin vårlig uke.

    SvarSlett
  12. Denne ble kjempefin! Synd jeg gikk glipp av visninga på quiltemøte i går, har lagt rett ut hele uka i feber og influensa. Men i dag er jeg feberfri:))
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
  13. Gratulerer med Wallenborg veske/lommebok. Stilg er den. Det er kjempeflotte kurs han holder. Jeg har også sydd en slik på kurs som vi arrangerte i lappelaget.

    SvarSlett