tirsdag 28. september 2010

Snart klart for utstilling.

I dag leverte jeg en del arbeider som skal være med på utstillingen til Molde quiltelag.
Utstillingen åpner nå på torsdag, så jeg er ute i siste liten.
I går kveld sydde jeg lukkekanten på Round Robinen min.
Toppen var ferdig i fjor vår og håndquiltingen begynte jeg på med en gang.
Den ble lagt til side før jul og ble tatt frem igjen for noen uker siden.
 Nå er den endelig ferdig.


Round Robin var et prosjekt i Molde quiltelag.
Vi var 6 stykker som var med på dette.
Jeg sydde midtstykket, neste trekantborden,
neste applikasjonsbord, neste enkel bord, neste firkantbord
og den siste en valgfri bord.
Når vi var ferdig fikk den som hadde sydd midtstykket tilbake quilten.

Dette teppet er sydd av medlemmer i Molde quiltelag og
det skal loddes ut på utstillingen.
Da vi var innom kontoret til Hilde på Romsdals museet idag var det
kommet ganske mange bidrag til utstillingen.
Vi skal nok greie å fyll Soar bedehus.

4 kommentarer:

  1. Round Robin din ble kjempefin. Og teppe "vårt" ble flott. Blir spennede med utstilling, gleder meg til å se til uka.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Kjempefin Round Robin. Gler meg til utstillinga.
    Ska no ta lodd i . Syns teppe ble flott.
    Astrid vi får spleise på et lodd til Elisabeth når ho ikke e her.

    SvarSlett
  3. Heihei..
    Nydelige tepper, skulle gjerne vært på utstillinga men det lar seg ikke gjøre, regner med at du deler bilder derfra med oss.
    Her i trøndelag er det flott høstvær som innbyr til å være kreativ på kalde kvelder, gleder meg til søster kommer i hlega.
    Ha ei fortsatt fin uke.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. Nydelig Round Robin gleder meg til å se den i virkeligheita. Teppet vårt ble fint det også, artig at det kom inn så mange stjerner. Var på museet i går med noen saker det var kommet inn mye, gleder meg til utstillinga.
    Trine

    SvarSlett